Comandes i Servei d'Atenció al Client
900 150 723
Aliments Congelats Friman: Proveïdor de congelats, distribuidor de congelats, food service, horeca, hosteleria, restauració, restaurants, peix fresc, gelats hosteleria. Aliments Congelats Friman: Proveïdor de congelats, distribuidor de congelats, food service, horeca, hosteleria, restauració, restaurants, peix fresc, gelats hosteleria. Aliments Congelats Friman: Proveïdor de congelats, distribuidor de congelats, food service, horeca, hosteleria, restauració, restaurants, peix fresc, gelats hosteleria.

 
Mòbil:

Friman va adaptant tota la seva organització en funció de les necessitats del mercat, per aquesta raó, hem reorganitzat la nostra estructura comercial per adaptar-la als diferents segments de mercat on treballem.

L’equip Comercial de Friman està format per 38 professionals, els quals s’estructuren de la següent forma:

  • Direcció Comercial
  • Administració comercial
  • Cap de compres de congelat, fresc, refrigerat i sec
  • Cap de vendes
  • 20 Assessors comercials, assignats per tot Catalunya, franja d’Aragó i Principat d’Andorra
  • 7 persones d´atenció telefònica al client línia 900 150 723
  • 1 dietista
  • 1 responsable del canal web www.friman.es

Els nostres caps de compres estan plenament integrats en el circuit comercial, estan constantment atents a les necessitats que demanden els nostres clients, bé per comunicació constant amb l'equip comercial, bé parlant directament amb els clients, podent així adaptar la cartera de productes de Friman i donar la solució més adient en cada moment.

Més servei, més confiança:

També hem incorporat la figura d'una dietista a l'equip, per a donar respostes concretes a demandes dels nostres clients sobre la composició nutritiva de tots els productes que venem, així podem donar solucions a demandes de dietes específiques, per exemple en hospitals, residències, escoles, etc...

La fiabilitat i comoditat d´una trucada:

El “Servei d´Atenció Telefònica”, format per a professionals, té l’objectiu de donar informació, rebre comandes i solucionar qualsevol incidència i dubte que pugui tenir el client a través de la línia gratuïta d’atenció al client: 900 150 723.

L'eficiència de les noves tecnologies:

Tot l’equip comercial disposa d’una estructura que contempla múltiples canals de venda com són:

Venedors, Servei Telefònic, Fax, i Botiga Virtual per la web www.friman.es, tots ells interconnectats en temps real i donant exactament la mateixa informació sobre preus, referències, estocs reals, etc...

Tots disposen de la mateixa informació al detall  sobre el catàleg de Friman, i totes les comandes són centralitzades dins del mateix sistema de gestió, independentment del canal de venda pel qual són processades.

Canviar idioma   Canviar idioma
Cercador de productes: